مقاله ها

جک هیدرولیک یا سیلندر هیدرولیک

جک هیدرولیک

[vc_row css=”.vc_custom_1627987046113{padding-top: 10px !important;background-color: #efff8c !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]برایتان سوال است که جک هیدرولیک چیست؟ می خواهید بدانید سیستم هیدرولیک چگونه کار می کند و اهمیت آن در صنعت چیست؟ در این مطلب به جواب تمام سوالاتتان خواهید رسید. همچنین توضیحات بیشتری از مشخصات فنی، لوازم و قطعات جانبی و انواع مختلف آن به همراه جدید ترین مدل های موجود در بازار را در اختیارتان قرار می دهیم. اگر به دنبال دانستن قیمت جک هیدرولیک و وضعیت آن در بازار فروش ابزار صنعتی در ایران هستیدف با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات درباره دیگر محصولات هیدروپارت مانند خرید پمپ هیدرولیک و قیمت مانومتر هیدرولیک به مقاله های مرتبط مراجعه کنید.

در ادامه به انواع جک هیدرولیک  مانند جک پرس پرداخته شده است و مشخصات و مطالب مورد نیاز جهت انتخاب محصول مذکور می باشد. شاید شما به دنبال نگهداری صحیح و آشنایی با کارکرد آن باشید، در این زمینه ویدیویی را آماده کرده ایم. لوازم جک هیدرولیک نیز جهت تعمیر و نگهداری این ابزار موجود می باشد. سیلندر هیدرولیک نیز لقب دیگر این فراورده است. با هیدروپارت همراه باشید تا در ادامه اطلاعات کافی را در این زمینه دریافت کنید. دیاگرام تهیه شده فهرست کلی از مطالب ارائه شده در این مقاله برای دید کلی لحاظ شده است.

همچنین شما می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آسانسور های هیدرولیکی مقاله کارسلینگ را مطالعه نمایید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”4098″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”blue”][vc_column_text css=”.vc_custom_1627990358702{padding-right: 0px !important;}” text_larger=”no”]

اگر به منظور دیدن محصولات این دسته وارد شده اید ، از شما دعوت می شود در ابتدای کار با کلیک بر دکمه سبز رنگ این قسمت، از این محصولات دیدن فرمایید.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20″ woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_btn title=”___ محصولات جک هیدرولیک ___” style=”custom” custom_background=”#1d1d87″ custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2Fproduct-category%2F%25d9%2587%25db%258c%25d8%25af%25d8%25b1%25d9%2588%25d9%2584%25db%258c%25da%25a9%2F%25d8%25ac%25da%25a9-%25d9%2587%25db%258c%25d8%25af%25d8%25b1%25d9%2588%25d9%2584%25db%258c%25da%25a9%2F|||” css=”.vc_custom_1627983234852{padding-right: 0px !important;}”][vc_separator color=”blue”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

جک هیدرولیک چیست ؟

این وسیله با نام سیلندر هیدرولیک نیز در میان مردم جا افتاده و به این نام نیز شناخته می شود. اما روش کار آن چگونه است؟

این وسیله بر اثر نیروی وارد شده بر سیال روغنی درون محفظه ( استوانه ای کوچک) عمل میکند. طرز کار جک هیدرولیک بدین گونه که روغن با فشار وارد شده به داخل استوانه ای بزرگتر انتقال پیدا می کند، درون استوانه بزرگتر پیستونی وجود دارد که سیال وارد شده به آن فشار وارد می کند و بدین وسیله بار وارده بر آن را بلند می کند. این قطعه صنعتی مکانیزم ساده و در عین حال پر کاربردی دارد.

و دستگاهی استوانه شکل می باشد. طرز کار جک هیدرولیک دارای مکانیزمی است به شکلی که داخل این استوانه روغنی وجود دارد (روغن درون استوانه را لیز می کند تا سیلندر به راحتی حرکت کند)  و زمانی که نیروی سیلندر با فشار زیاد بر این روغن وارد می‌گردد، تراکم ناپذیز به یک استوانه دیگر که بزرگ تر از استوانه قبلی است منتقل گردد. در واقع نیرویی که وارد می‌شود سبب این اتفاق می شود.

در مرحله بعد همان روغن درون استوانه، با فشار که به به پیستون استوانه(سیلندر) وارد می کند، که موجب حرکت دادن جسم مثلا ماشین بر روی خیابان می‌شود. این نوع مکانیزم را می توانید در عملکرد کارایی ماشین آلاتی نظیر جرثقیل یا فنر بندی ماشین و… باشد، این نوع مکانیزم شاید ساده بنظر برسد اما با همین سادگی کارهای بسیار سخت و زیادی را که برای انسان طاقت فرساست، را با بالاترین بازدهی انجام می دهد.

انواع مختلفی از این ابزار در صنعت وجوددارد که هر کدام از آن ها کارایی منحصر به فردی دارند. همه آن ها تابع همین عملکردی هستند که خدمتتان عرض داشتیم. برای مثال جک پرس یک نمونه از همین وسیله است. جک دو طرفه و بسیاری از موارد دیگری وجود دارند که با بازدهی بالا در صنعت از آن استفاده می کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”70″ woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1592724485019{background-color: #f3f3f3 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_single_image image=”3501″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1627988178458{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;background-color: #d1ebff !important;border-left-color: #d1ebff !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #d1ebff !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #d1ebff !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #d1ebff !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1627988136737{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;background-color: #efff8c !important;border-left-color: #efff8c !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #efff8c !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #efff8c !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #efff8c !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}”]سفارش محصول ☏ 

برای اطلاع از قیمت روز بازار این محصولات ، می توانید با شماره های این قسمت تماس حاصل نمایید! کارشناس بخش فروش، پاسخ گوی هر گونه سوالات شما، از انتخاب نوع محصول گرفته تا مشخصات فنی فروش جک هیدرولیک و … است.

شماره تماس :

۰۲۱-۳۳۵۳۰۳۴۲ – ۰۲۱-۳۳۵۳۰۳۶۲ – ۰۲۱-۴۰۳۳۰۲۱۲ – ۰۲۱-۴۰۳۳۰۲۱۴[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1584373857226{background-color: #d6d6d6 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1584373803796{margin-top: 100px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_gallery interval=”3″ images=”4700″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1627981417730{padding-top: 60px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1627989773254{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 5px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 5px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #efff8c !important;border-left-color: #efff8c !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #efff8c !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #efff8c !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #efff8c !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}”]

سیستم جک هیدرولیک

در یک توضیح کوتاه، خلاصه و مفید درمورد سیستم هیدرولیک قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، باید بدانید که سیستم هیدرولیک معمولا با نیروی یک سیال مانند مایعات (روغن) کار می کند. و چون مایعات تراکم ناپذیر هستن باعث شده عاملی شایسته برای تغییر و جابه جایی نیرو به حساب آیند. از این رو در طراحی بسیاری از ابزارآلات، ماشین ها و انواع جک هیدرولیک و… این روش بسیار کارامد است.هیدرولیک واژه ایست یونانی بر گرفته شده از هیدرو به معنای حرکت مایعات .در گذشته نیز موارد استفاده زیادی داشته اما انچه در عصر حاضر با ان رو به رو هستیم چیزی فراتر و هوشمندانه با مقتضیات عصر امروز و همچنین نیاز های این دوره است. به خصوص امروزه این واژه تنها برای آب به کار برده نمی شود. حال که متوجه شدید جک هیدرولیک چیست در این سیستم امروزی استفاده بسیاری از سیالی به نام روغن کاربرد فراوانی پیدا کرده است. امروزه از اب به دلیل ایجاد زنگ و اکسید شدن قطعات استفاده نمی شود بدین ترتیب روغن جایگزین آب شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

کاربرد جک هیدرولیک در چه مواردی است ؟

سیلندر هیدرولیک کاربرد زیادی دارد، آن ها دستگاه های مکانیکی بسیار مفیدی هستند که برای بالا بردن بارهای سنگین استفاده می شوند. با استفاده از هیدرولیک، این جک ها قادر به بالابردن بیشتر بار به راحتی هستند. جک هیدرولیک برقی معمولاً در صنایع خودروسازی، صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از آن برای حفاری های زیر زمینی، جرثقیل و کمپرسور ها، پالایشگاه، خودرو و وسایل نقلیه، جا به جایی ماشین های کشاورزی و استفاده از قدرت آن برای کشش و کنترل تراکتور و در بهترین حالت فرمان تراکتور های چه سنگین و چه سبک بسیار کار کنترل ماشین را راحت کرده، از این نیرو در جعبه دنده تراکتور هم به کار گرفته میشود. این تنها بخشی از موارد و کاربرد استفاده از سیلندر هیدرولیک است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4100″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”20″ woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_empty_space height=”20″ woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_separator color=”blue”][vc_column_text css=”.vc_custom_1627983081257{padding-right: 0px !important;}” text_larger=”no”]

برای بازدید از انواع دیگر محصولات جک هیدرولیکی که در فروشگاه اینترنتی آنلاین هیدروپارت موجود می باشد، دکمه زیر را کیک کنید .

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20″ woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_btn title=”___ محصولات کارسلینگ / جک بالابری / هوم لیفت ___” style=”custom” custom_background=”#1d1d87″ custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25da%25a9%25d8%25a7%25d8%25b1%25d8%25b3%25d9%2584%25db%258c%25d9%2586%25da%25af%2F|||” css=”.vc_custom_1627983032720{padding-right: 0px !important;}”][vc_separator color=”blue”][vc_empty_space height=”20″ woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

سیلندر هیدرولیک تلسکوپی

از دسته بندی انواع جک هیدرولیک است. استفاده از آن ها برای زمانی است که فضای کمی داریم، از قابلیت های جک هیدرولیک تلسکوپی می توان به تحمل بار و فشار زیاد اشاره کرد! آن ها قادر به تحمل کورس بسیار زیادی هستند. اگر بخواهیم از موارد کاربرد بگوییم باید به نوعی آسانسور و برخی ماشین آلات سنگین راه سازی که معروف ترینشان جرثقیلها و لیفتراکها هستند اشاره نمود. ما در صنعت به آن ها، مدل چندمرحله ای نیز می گوییم و اگر این سیلندر هیدرولیک تلسکوپی رفتار متعادلی داشته باشد در دسته بندی دیگری قرار می گیرد که به مدل سنکرون در اینمیان شناخته می شود.

طراحی فرم این مدل در فروش جک هیدرولیک، معمولا در تعداد متعددی لوله با استحکام بالا و قطر های متفاوتی است که قابلیت قرار گیری و جمع شدن را چون یک تلسکوپ دارند! تعدادشان قابل شمارش است و عموما بین 4 تا 5 تا استوانه لوله ای شکل در بازار موحود هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1595724287515{padding-top: 20px !important;background-color: #bcbcbc !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4101″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4102″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4265″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3127″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

از چندین ابزار می شود برای برگشت شافت استفاده کرد مثل 1-ابزار هایی مثل یک الکتروموتور یا انواع جک هیدرولیک دیگر و… 2-به وسیلۀ وزنی که روی سیلندر هیدرولیک قرار دارد که سبب بازگشت می شود (بیشتر اوغات ازاین مورد در بالابرها استفاده می کنند)3- در بعضی از سیستم‌ها از فنر با فلز مقاوم برای برگشت شافت نیز استفاده می‌کنند متاسفانه در هیچ کنترلی بر سرعت برگشت وجود ندارد و این می‌تواند سبب ایجاد اختلال در بعضی دستگاه‌ها گردد 4- بعضی از جک‌های یک طرفه که به صورت عمودی و رو به بالا کار می‌کنند تنها بخشی که سبب برگشت شافت می شود، وزن خودش است که تنها در صورتی توصیفه می‌شود که زمان برگشت عامل مهمی در سیستم کاری نباشد
جک‌های یک طرفه خود به دو بخش اصلی و شناور تقسیم می شوند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

جک یک طرفه

تعیین انواع جک هیدرولیک و آشنایی با آن بسیار اهمیت در انتخاب گزینه های موجود دارد. در جک یک طرفه پیستون دارای دسته ای ظریف تر خود پیستون می باشد با دو مجرا برای ورورد و خروج. یکی از مجرا ها در قسمت سر پیستون و دیگری در پایین سیلندر روغن از مجرای سر پیستون وارد میشود و خارج میگردد.

مجرای پایین سیلندر برای تهویه هوا استفاده می شود که با محفظه هوا در ارتباط قرار دارد.آشنایی با این موارد جهت محاسبات جک هیدرولیک کمک خواهد کرد.
کاربرد جک یک طرفه برای بلند کردن بار می باشد. مانند سیلندر هیدرولیک تراکتور های مورد استفاده.

در انواع جک هیدرولیک یک طرفه، تنها شامل یک پورت روغن است که ورود و خروج روغن از طریق آن صورت می‌گیرد.  در استوانه، وقتی که روغن با فشار از طریق پورت به داخل محفظۀ سیلندر تغذیه می‌شود، شافت حرکت کرده و نیرو را اعمال می‌کند. شافت به صورت عمل می کند: 1- رو به جلو Pushing 2- رو به عقب یا کششیPulling
زمانی که جک کورس کاری را طی می‌کند، باید برای انجام سیکل بعدی کار، به حالت اولیه بازگردد که تنها با خروج روغن از همان پورت ورودی، شافت به حالت قبلی بر می گردد.

این وسیله می تواند به اندازه یک سیلندر هیدرولیک کوچک جای بگیرد و مقاومت بالایی نیز برخوردار است عملکردی که بر اساس سیستم تنطیم شده آن انجام می گیرد باعث شده کاری بسیار مقاوم را انجام دهد!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”chino”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4103″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

مایعات که تراکم پذیر نیستند سبب انتخاب آن ها برای جابه جایی نیرو در عصر امروز شده است. سیالات با نیروی هیدرولیکی به وجود آمده در جک بسیار ساده و آسان نیرو و زن بسیار بالایی را انتقال و حمل می کنند.

از جک و نیروی حاصله ی هیدرولیک برای انتقال و حمل وزن و نیروی بسیار زیاد در صنعت با دقت بالا و هزینه مناسب استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

جک هیدرولیک دو طرفه یا سیلندر هیدرولیک دو طرفه !

از تفاوت این مدل از دستگاه می توان به ظریف بودن دسته ی پیستون اشاره کرد. در برخی ازمدل های آن به این صورت است که پیستون در جک دو طرفه ما سرتاسری کامل است. در این مورد نیز دو مجرا وجود دارد که علت آن برای استفاده از خارج شدن و وارد شدن روغن است. هنگامیکه از یک جک هیدرولیک دو طرفه استفاده می کنیم در حرکت رو بالای بار سیال از ورودی بخشی که پیستون قرار گرفته شده  داخل می شود و این روغن پشت پیستون به بیرون رانده می شود. برای اطلاع از قیمت جک هیدرولیک  دو طرفه میتوانید با ما تماس بگیرید. شماره های تماس در پایان صفحه قابل نمایش است.

حال برای پایین کشیدن بار و برگرداندن جک به حالت اولیه، سیال نام برده شده از آن سوی پیستون یعنی پشت آن داخل میشود و سیالی که در ابتدای پیستون قرار گرفته حال به مخزن می ریزد.

این چنین جک دو طرفه هیدرولیک از دو طرف نیرو وارد می کند. به این صورت که بار را بالا برده سپس برای پایین آوردن هم کمک کند. برای خرید جک هیدرولیک باشمارههای پایین صفحه تماس بگیرید. از نمونه کاربری های جک دو طرفه یا همان سیلندر هیدرولیک دو طرفه جک فرمان هیدرولیکی نام برده می شود که امروزه حرکت دادن فرمان ماشین را برایمان بسیار آسان کرده و دلیل انتخاب جک دو طرفه در فرمان ماشین توان جا به جایی چرخ ها به دو سمت می باشد. آشنایی به این نکات در محاسبات آن مفید خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

 جک یک راهه

از انواع جک هیدرولیک جک یک راهه است که  خلاف جک یک طرفه و دو طرفه قطر پیستون و دسته ی پیستون به یک اندازه می باشد. سیلندر هیدرولیک یک راهه دارای یک مجرا برای عبور و مرور سیال موجود می باشد. در این مدل از جک یک راهه با عبور سیال به طرف سر پیستون جک  یک راهه باز میگرردد و باری را با خود به سمت بالا برده یا جا به جا می کند. جک یک راهه برای پایین آوردن وسیله کاربردی نداره و همچنین برای بسته شدن نیازمند قرار گرفتن یا وارد شدن نیروی وزن هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1627988410881{background-color: #efff8c !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

طرز کار جک هیدرولیک

همینطور که گفتیم سیلندر هیدرولیک مکانیزم ساده ای دارد. سیال مورد استفاده برای انتقال نیرو در سیلندر هیدرولیکی روغن می باشد. و مزیت استفاده از روغن که تراکم ناپذیر است باعث شده که سرعت عملکرد این دستگاه قابل کنترل کردن باشد، همچنین  باعث شده که انواع جک هیدرولیک از قدرت بسیار زیادی برخوردار شود. در این وسیله سطح مقطعی که نیروی وزن جسم قابل حمل بر آن وارد می شود، اندازهای بزرگ دارد و سطح مقطع بخشی از سیلندر  که در به کار انداختن وسیله و تلمبه زدن به کار گرفتن میشود کوچکتر می باشد. از مشخصات جک هیدرولیک طرز کار ساده است.  همین طور که قوانین فیزیک بیان میکنند سطح مقطع بزرگ نیاز مند نیرویی بیشتر از سطح مقطع کوچکتر است. چنین میشود که با همچنین قانون ساده ای با وارد آوردن نیروی کم به سطح مقطع کوچک قدرتی بسیار بالاتر در بخش مورد نیاز با سطح مقطع بزرگتر برای کارمان در اختیار میگیریم. چنین کارکرد ساده ای همواره موارد استفاده فراوانی برای ما داشته.

امروزه فروش جک هیدرولیک در بازار ابزار صنعتی بسیار رواج دارد. در توضیحی واضح تر بخشی از جک هیدرولیک، که جرم جسمی که روی آن هست سطح مقطع زیادی وجود دارد که سبب نیاز به نیروی بیشتری می شود. سطح مقطع پایینی هم بخشی از جک هیدرولیک است که روغن را حرکت می دهد و با حرکت روغن.سبب کاهش فشار در حرکت سیلندر شده و سرعت آن را از افزایش می دهد. دسته جک به عنوان اهرمی از نوع ثانویه می باشد که خودش یک بخش خاص مکانیکی می باشد. دسته جک، خاصیت افزایش نیروی محرک را بر عهده دارد.یعنی وقتی نیرویی مفید از این دسته وارد جک هیدرولیک می شود. جک هم این نیرو را چند برابر می کند که خود این عمل سبب برابری خاصیت مکانیکی تمام دستگاه با خاصیت مکانیکی این دو بخش می گردد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”2772″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1592720828435{padding-top: 30px !important;background-color: #494949 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]در خصوص توضحات بالا ویدیویی را در مورد اینکه “یک جک هیدرولیک چگونه کار می کند” ، تهیه نمودیم . این طرز کار به صورت انیمیشنی کوتاه ترتیب داده شده است .[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1593998437488{padding-top: 20px !important;padding-right: 300px !important;}”]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

لوازم جک هیدرولیک چیست ؟

از مشخصات جک هیدرولیک قطعات تشکیل دهنده یا لوازم جک هیدرولیک است که آشنایی با آن در  تعمیر این وسیله و استفاده صحیح از آن مفید است.

لوازم جک هیدرولیک شامل: شافت، سیلندر  یا پوسته، گلویی، پیستون، بوشن، درپوش است. تمام احزا دارای کارایی بالا و استفاده زیادی هستند و شما می توانید ویژگی وکارایی آن را در مطالب زیرین مطالعه فرمایید. تمام قطعات در فروشگاه موجود هستند. شما می توانید با استفاده از شماره های داده شده در این مطلب با ما در تماس باشید و لوازم جک هیدرولیک را به راحتی تهیه نمایید. همچنین تمام پرسش های خود را در این زمینه از ما جویا شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1595717588818{padding-top: 30px !important;background-color: #d1d1d1 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/3″ mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

دسته جک

در مکانیزم این سیستم و در بین لوازم جک هیدرولیک، دسته جک به عنوان یک اهرم نوع دو شناخته می شود، پس با مزیت مکانیکی خود باعث افزایش نیروی محرک می گردد. (بر اساس قانون فیزیکی که وجود دارد هرچه ارتفاع بیشتر شود نیروی وارده از سطح بیشتر می گردد) با افزایش نیروی دسته نیز قدرت این وسیله هیدرولیک بیشتر می شود. میتان به صورت فیزیکی بیان کرد که اهمیت زیادی برای این وسیله وجود دارد. برای درک بیشتر این مطلب در محاسبات جک هیدرولیک به توضیحات بیشتری از توان و نیروی حاصله خواهیم گفت.

[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”2770″ img_size=”full” css=”.vc_custom_1592721067621{margin-top: 1000px !important;border-top-width: 100px !important;padding-top: 300px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

شافت سیلندر

شافت سیلندر هیدرولیک از اجزای مهم سیلندر هیدرولیک نام برده میشود. این قسمت از بخش دارای تحرک سیستم سیلندر هیدرولیک می باشد که داخل سیلندر وجود دارد و درون آن حرکت می کند. همچنین بار بر روی شافت قرار گرفته است. جنس شافت  هیدرولیک CK 45 می باشد. و آبکاری آن با روکش کروم سخت است. این ویژگی در لوازم جک هیدرولیک سبب عدم اکسید شدن دستگاه میباشد. این مورد اهمیت زیادی دارد چرا که سلامتی دستگاه ضامن ایمنی آن است هر چقدر قطعات با کیفیت تر استفاده شود ارزش بیشتری دارد. این موارد در قیمت جک هیدرولیک موثر است.

[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”2773″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

گلویی جک هیدرولیک

از اجزای دیگر سیلندر هیدرولیکاین قطعه می باشد. که بر روی سیلندر بسته میشود. و شافتی که در قسمت قبل از آن صحبت کردیم درون آن به حرکت در می آید. وظیفه گلویی آب بندی قطعه می باشد. همچنین تکیه گاهی برای شافت می باشد. درون گلویی جک هیدرولیک گاید رینگ هایی وجود دارد که باعث عدم سایش شافت دروناین قطعه میگردد. همچنین رینگی دیگر در قسمت سر گلویی جک هیدرولیک قرار گرفته است که از ورود گرد و خاک جلوگیری خواهد کرد.

[/vc_column_text][vc_btn title=”__ دیدن محصول گلویی جک هیدرولیک __” style=”custom” custom_background=”#202095″ custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” css_animation=”bounceInDown” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%2F%25da%25af%25d9%2584%25d9%2588%25db%258c%25db%258c-%25d8%25ac%25da%25a9-%25d9%2587%25db%258c%25d8%25af%25d8%25b1%25d9%2588%25d9%2584%25db%258c%25da%25a9%2F|||”][vc_single_image image=”2778″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1595717605904{padding-right: 30px !important;background-color: #d1d1d1 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

در پوش یا سر جکی

در پوش جک هیدرولیک در انتهای سیلندر جای گرفته است. اتصال آن به دو صورت انجام میشود .اتصال جوشی یا اتصال رزوه ای. قرار دادن این درب اهمیت زیادی دارد. به خاطر اینکه از غبار و آلاینده های دیگر به درون مجموعه خود داری شود لازم است که روی آن را پوشش دهیم تا ایمنی بهتری به وجود آید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”__ سرجکی پین خور __” style=”custom” custom_background=”#1d1d87″ custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” css_animation=”bounceInDown” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%2F%25d8%25b3%25d8%25b1-%25d8%25ac%25da%25a9%25db%258c-%25d9%25be%25db%258c%25d9%2586-%25d8%25ae%25d9%2588%25d8%25b1%2F|||”][vc_btn title=”__ سرجکی U __” style=”custom” custom_background=”#000087″ custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” css_animation=”bounceInUp” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%2F%25d8%25b3%25d8%25b1-%25d8%25ac%25da%25a9%25db%258c-u%2F|||”][vc_gallery interval=”3″ images=”2787″ img_size=”full” css=”.vc_custom_1593997897485{margin-top: 0px !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 50px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

بوشن جک هیدرولیک

بوشن این ابزار برای وارد شدن روغن و همچنین خارج شدن از آن به کار می آید. دسته بندی آن ها بر اساس اندازه و inch می باشد که متناسب با دبی پمپ و سرعت جک انتخاب می شود. به خوبی می دانید که روغن نقشی مهم در سیستمهای هیدرولیکی بازی می کند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4105″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” css=”.vc_custom_1598315602155{padding-top: 180px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

پیستون جک هیدرولیک

همینطور که گفتیم پیستون بر روی شافت بسته میشود. درون سیلندر حرکت دارد، حرکت آن به وسیله روغن انجام می شود. آب بندی پیستون به وسیله پوپک و گاید رینگ صورت گرفته است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”__ پیستون جک هیدرولیک __” style=”custom” custom_background=”#1e1e8d” custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%2F%25d9%25be%25db%258c%25d8%25b3%25d8%25aa%25d9%2588%25d9%2586-%25d8%25ac%25da%25a9-%25d9%2587%25db%258c%25d8%25af%25d8%25b1%25d9%2588%25d9%2584%25db%258c%25da%25a9%2F|||” css=”.vc_custom_1627982523703{padding-top: 50px !important;border-radius: 10px !important;}”][vc_single_image image=”4104″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” css=”.vc_custom_1598315541126{padding-top: 90px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/4″][vc_gallery interval=”3″ images=”3610″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_column_text text_larger=”no”]

ته جک

یکی از قطعات دیگر محصول مورد نظر است که اهمیت آن در کنترل نشت مواد داخلی است. بدین جهت برای آببندی کردن کار از آن به طور معمول استفاده می شود. در آخرین بخش دستگاه قرار می گیرد.[/vc_column_text][vc_btn title=”ته جک هیدرولیک” style=”custom” custom_background=”#000081″ custom_text=”#ffffff” shape=”round” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%2F%25d8%25aa%25d9%2587-%25d8%25ac%25da%25a9-%25d9%2587%25db%258c%25d8%25af%25d8%25b1%25d9%2588%25d9%2584%25db%258c%25da%25a9%2F|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1627988799827{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;background-color: #efff8c !important;border-left-color: #efff8c !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #efff8c !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #efff8c !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #efff8c !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1627988735283{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 5px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 5px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #d1ebff !important;border-left-color: #d1ebff !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #d1ebff !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #d1ebff !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #d1ebff !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}”]

  ⚠️ اطلاع از قیمت سیلندر هیدرولیک

فروشگاه اینترنتی هیدروپارت صنعت ارائه دهنده تمامی محصولات هیدرولیکی می باشد. همانطور که مستحضر هستید با تغییر قیمت ارز ومتغییر بودن آن ما قادر به درج قیمت ها نیستیم، به همین سبب راه های ارتباطی را در اختیارتان قرار نهادیم تا زین پس برای کسب اطلاع از قیمت جک هیدرولیک با ما در تماس باشید.

همچنین سولات خود را در زمینه انواع سیلندر هیدرولیک از ما جویا شوید، کارشناس بخش ارتباطات جوابگو سوالات شما خواهد بود. محصولات با کیفیت وارداتی هیدرولیک از محبوب ترین برند های شناخته شده موجود در فروشگاه هیدروپارت. همچنین شما میتوانید به صورتحضوری به فروشگاه سر بزنید.

آدرس حضوری در انتهای مطالب برای شما قید شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1627989227099{margin-top: 20px !important;background-color: #ffffff !important;border-radius: 10px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1627989494875{border-top-width: 3px !important;border-right-width: 3px !important;border-bottom-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 5px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 5px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #ffffff !important;border-left-color: #b7b7b7 !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #b7b7b7 !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #b7b7b7 !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #b7b7b7 !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}”]

سیلندر هیدرولیک در کجا استفاده می شود ؟

از مواردی که کمتر به چشم میخورد و کاربری دارد صنعت فولاد است. شاید بپرسید دلیل استفاده آن چیست؟ مهم ترین دلیل تحمل فشار و نیروی بالا است. این در حالی است که دقت آن نیز بالا در نظر گرفته شده. درصد خطای آن پایین است. برای حمل و حرکت دادن حجم بالایی از تجهیزات و مواد لازم این حرفه بهترین گزینه است.

سیلندر هیدرولیک کوچک و بزرگ در ابعاد مختلف با توجه با آستانه تحمل به استفاده می رسند. از نوع قوی و سطح تحمل بالا برای صنعت و معدن هم استفاده می شود. برای کارهایی مثل سنگ شکن، حفاری کردی و خیلی موارد دیگر. دوام سیلندر هیدرولیکی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را کنید! می پرسید چرا؟ این سیلندر ها در برابر خورندگی اثر شیمیایی هم مقاوم هستند!! و در مواردی چون صنعت شیمیایی به استفاده میرسن و محبوبیت زیادی دارند.

و اما کاربردی که اکثرا افراد از آن انتظار داریم دستگاه های صنعت هست. و ماشین سازی که به طور معمول با آن آشنایی دارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”chino”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

انواع جک هیدرولیک

از نمونه های سیلندر هیدرولیک میتوان به نمونه آسانسور، جک بالابری، جک پرس، جک کمپرسی و  جرثقیل و… اشاره کرد. به دلیل تنوع بالای این جک ها و برند های مختلف موجود در بازار قیمت جک هیدرولیک بسیار متنوع است. در این بخش به توضیح مختصری از انواع جک هیدرولیک می پردازیم. قانونی که در این وسیله به کار گرفته شده است، همگی یک چیز است. قطعات جک هیدرولیک پرس و سایر نمونه های دیگر، در هر مورد با کارایی متنوعی طراحی شده اند. به این شکل در عین تفاوت ظاهری، سیستم عملگرای یکسانی دارند!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1595717660417{background-color: #b7b7b7 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4107″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4108″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2794″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

جک آسانسوری

سیلندر هیدرولیک از موارد به کار رفته در آسانسور های هیدرولیک و بارابر ها می باشد. وظیفه آن در آسانسور های هیدرولیک بالابردن و جا به جایی سیلندر می باشد. که بسیار کاربردی است.

جک هیدرولیک در آسانسور دو مدل دارد. جک هیدرولیک اتصال از بغل و جک هیدرولیک اتصال از زیر.

مزایای سیلندر آسانسور

از مزایای استفاده از جک آسانسوری به ترتیب زیر است :

1. حرکت نرم ،روان و سریع در بالا و پایین رفتن کابین.

2. باز شدن سریع استیج ها.

3. اگر در آسانسور از انواع جک هیدرولیک آسانسور به این تیپ استفاده کنیم، کابین دوپر شک و ضربه هزگز نمی شود!

4 . از مزایای دیگر ایمنی بهتر این مدل آسانسور ها می باشد که  که در آن ها سقوط اتفاق نمی افتد.

5 . عدم نیاز به موتورخانه، در نتیجه صدای بسیار کم و عدم احساس حرکت آسانسور توسط اعضای ساختمان.

6 .چون هنگام بازگشت نیازی به انرژی الکتریکی نیست، پس به اندازه 50 درصد از مصرف برق می کاهیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1584376520464{background-color: #e0e0e0 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

جک اتصال از بغل

این مدل از جک ها از نوع سیلندر هیدرولیکی یک طرفه است. این مدل به دلیل جلوگیری از نشتی توسط گلویی آب بندی میشوند ، با این حال در صورت ایجاد نشتی به راحتی اورینگ آب بندی تعویض می گردد.

همانظور که گفتیم جک استفاده شده یک طرفه میباشد بنابر این در حالت پایین آمدن آسانسور نیروی برق آن غیر فعال میگردد و کابین آسانسور به وسیله نیروی وزن وارده بر سیلندر هیدرولیک به سمت پایین می آید.

این نوع جک ها معمولا در آسانسور های خانگی، بالابر خانگی و بالابر فروشگاهی بالابر مغازه ها و کارگاه ها استفاده می شود.

جک هیدرولیک اتصال از زیر

این مدل از سیلندر هیدرولیک نیز مانند نمونه اتصال از بغل با آب بندی ساخته می شوند .از این مدل از جک ها برای جا به جایی با ارتفاع کم استفاده می کنند. موارد استفاده ی آن ها برای بالابر هیدرولیک ماشین بر و… است. سطح مقطع پیستون در انواع جک هیدرولیک متفاوت است و برای نصب آن لازم است که به اندازه طول ان  خاکبرداری کرد تا جک در زیر زمین قرار بگیرد.

همچنین این ابزار صنعتی قادر به حمل قطعات بزرگی که در ساخت بزرگراه ها و کارخانه جات و همچنین خانه های ساحلی به کار رفته است می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2793″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

جک هیدرولیک جرثقیل

جک های هیدرولیک امروزه خدمات بسیار زیادی به ما می کنند. سیلندر موجود در جزثقیل در بدترین شرایط آب و هوایی، هنگام بروز حوادث و جا به جایی هایی بسیار سنگین وارد عمل می شود. این وسیله حتی قادر به حمل وزنی معادل 1886880 کیلوگرم میباشد. همچنین  قادر به حمل وزنی تا حد.د 500 تن نیز است. برسی این ابزار و چکاپ آن برای حفظ ایمنی درمحیط کار لازم است. افرادی که مسئول آن هستند، می بایست درفاصله های زمانی به برسی آن بپردازند. این امر نه تنها باعث بالا رفتن ایمنی می شود بلکه هزینه های تعمبیر هنگفتی که بعد از از کار افتادن ناگهانی است می کاهد. بدین ترتیب از هزینه ها و قیمت جک هیدرولیک که در آینده باید پرداخت شود می کاهید. و این عملیات سرویس کردن لازم است توسط یک شخص توانمند صورت گیرد. به خاطر اینکه فاصله زمانی چک آپ یا سرویس طولانی تر شود.

روش کار جک هیدرولیک جرثقیل

سیال مورد استفاده در این ابزار صنعتی روغن می باشد. روغن ماده ای تراکم ناپذیر برای انتقال نیروها در جرثقیل می باشد. همچنین سوخت آننیز نفت می باشد. بر اثر احتراق سوخت و ایجاد نیروی لازم روغن از یک پیستون وارد پیستون دیگری شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

هر کسی که جرثقیل را دیده است که تجهیزات عظیم را بدون زحمت بلند می کند، مطمئناً شاهد قدرت هیدرولیک بوده است! شاید تعداد کمی از این ناظران حتی از خود پرسیده باشند که “چگونه این کار را انجام می دهد؟” اگرچه حرکت دقیق اشیا چند تنی جادویی به نظر می رسد، اما با استفاده از اندیشه چند مفهوم نسبتاً ساده از علم فیزیک میتوان به حقیقت جک هیدرولیک جرثقیل پی برد.

مهمترین ایده فیزیکی این است که “مایعات له نمی شوند”. سیستم های جک جرثقیل همه با این ایده طراحی شده اند که مایعات در حداکثر چگالی خود هستند. به طور واضح باید گفت، اگر فشار روی مایعات را افزایش دهید، مولکول های آن به هم نزدیکتر نمی شوند. این کاملاً متفاوت از گازی است که می تواند برای افزایش تراکم آن فشرده شود (اگر یک گاز را به اندازه کافی فشار دهید، حالت آن تغییر می کند تا تبدیل به مایع شود)

واقعاً تمام این صحبت از تراکم و فشار برای اپراتور جرثقیل چیست؟ خوب، اگر شما یک لوله پر از مایع دارید و یک پیستون را از یک طرف به داخل فشار می دهید، مایع سر آن را دقیقاً با همان مقدار نیرو بیرون می کشد. در واقع چگونگی عملکرد جک هیدرولیکی جرثقیل است. وقتی زمان انجام عمل بالابر سنگین فرا رسیده است، اپراتور جرثقیل پمپی را درگیر می کند که فشار را در برابر پیستون افزایش می دهد، انتهای دیگر آن بازوی بلند جرثقیل را پشتیبانی می کند. با افزایش فشار، به بیش از 3000 پوند در اینچ مربع، پیستون قادر است در برابر وزن حتی بارهای سنگین افزایش یابد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4370″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4369″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4368″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

نحوه انتقال بار توسط جک جرثقیل هیدرولیک

اکنون، اکثر اپراتورهای جرثقیل تمایل دارند بار را حرکت دهند. آن را از اینجا به آنجا منتقل کنند و تا زمانی که کار می کنند این انتقالات را انجام دهند. این کارها اغلب با سیستم های هیدرولیک نیز انجام می شود. معمولاً پمپ هیدرولیک دیگری مایعات را برای چرخش رونق جرثقیل به اطراف منتقل می کند بنابراین امکان حرکت جانبی بار را فراهم می کند.

از فشار هیدرولیکی که اغلب از همین پمپ فرمان استفاده می شود، برای کشش و جمع کردن برقی که از پایه جرثقیل پشتیبانی می کنند استفاده می شود تا بتوان بار را از پایه دور کرد. شخص کنترل کننده جرثقیل که در کابین خود نشسته است، پمپ ها و شیرآلات را هدایت می کند و از مایع هیدرولیک برای فشار دادن و کشیدن پیستون ها استفاده می کند و نیروی مایع را به حرکت در می آورد. اگرچه این اعمال به نظر جادویی می رسد و تماشای آن می تواند خیره کننده باشد، اما کار با جرثقیل هیدرولیکی استفاده دقیق از اصول فیزیکی در سیستم های سیال است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1594013786142{padding-top: 20px !important;background-color: #a8a8a8 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”2/3″][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1594013757176{padding-right: 200px !important;}”]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

بی شک یکی از قوی ترین نمونه هایی که نا به الان برسی کردیم جک جرثقیل است. در این فیلم میبینیم که چطور این وسیله عمل میکند و  وزن بسیار بالای 2 تن را بلند میکند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1584377011385{background-color: #e5e5e5 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1584376625730{margin-top: 100px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_single_image image=”4109″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_btn title=”جک فشار بالا مخصوص پرس” style=”custom” custom_background=”#81d742″ custom_text=”#020202″ align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fhydro-part.com%2F%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587%2F%25d8%25ac%25da%25a9-%25d9%2581%25d8%25b4%25d8%25a7%25d8%25b1-%25d8%25a8%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25ae%25d8%25b5%25d9%2588%25d8%25b5-%25d9%25be%25d8%25b1%25d8%25b3%2F|||”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

جک هیدرولیک پرس

جک قطعه ایست در پرس هیدرولیک در پایین دستگاه قرار گرفته است. این دستگاه دارای پیستون ريا، سیلندر، لوله هیدرولیک و… است. در این دستگاه پیستون حرکتی رو به بالا دارد. موارد استفاده از جک پرس هیدرولیک در صنعت برای زمانی است که به فشار زیادی نیاز داریم. مانند پرس کردن قطعات فلزی و تبدیل آن به ورق فلز. همچنین براس و پانچ کردن قطعات استفاده میشود.

در سیستم جک پرس هیدرولیک از دو سیلندر استفاده شده. که یکی از سیلندر ها اصلی و دیگری کوچکتر با اسم اسلیو  است. در هنگام کار دستگاه پیستون فشرده می گردد و روغن فشرده شده به وسیله لوله به سیلندر بزرگتر می رود. نیروی وارد شده سیال را به سیلندر کوچک تر میبرد. نیروی وارد شده به سیلندر کوچک یا اسلیو با اصل پاسکال باعث ایجاد نیروی قوی تری در خروجی سیلندر اصلی می شود.

مهم ترین مشخصه ی یک جک پرس هیدرولیکی نیروی هیدرولیک است و نیروی لازمه به وسیله آن تولید میشود. جک هیدرولیک پرس نام های مختلفی دارد از جمله پرس خمکاری، پرس پانچ، پرس برش کاری، پرس چوب و نیوپان، پرس سایزینگ و… جک پرس با نیروی سیال هیدرولیکی کار می کند و با فشرده کردن اجسام  باعث تغییر شکل دادن اجسام می شود.

این جک در موارد مختلفی به کار می رود. از روتین ترین آن ها در خودرو ها برای تعمیر استفاده می شود. اگر برایتان سوال شده باشد که چه طور در تعمییر خود رو از جک پرس استفاده میکنیم، شاید جالب باشد که برای اصلاح قطعه مصرفی موتور و همچنین جلو بندی به کار میرود. از مزایای این جک هیدرولیک کارکردی دقیق در عین اینکه کابردی آسان دارد، و انجام پرس با فشاری که از قبل تعیین می نماییم، و انجام کارهایی مانند خم کاری همچنین تاب گرفتن قطعات مختلف است.

جک پرس قابلیت انجام پانچ کردن، برش دادن و کشیدن یک قطعه را دارد. روش کار پرس هیدرولیک به این صورت است که یک نیرو کوچک بر پیستون  یا بر یک مخزن کوچک وارد میشود، و از طرف دیگر باعث حرکت مخزن بزرگتر یا پیستون می شود. و این حرکت پیستون بزرگتر است که باعث پرس کردن مواد دلخواه می شود. در ادامه ویدیویی آوردیم که به صورت واضح تری این عمل را می توانید در آن مشاهده کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

انواع جک هیدرولیک پرس

دسته بندی و تقسیم بندی این مدل از جکها بسته به میزان فشاری که به کیلوگرم بر اجسام وارد می کنند موجود می باشند. پر مصرف ترین مدل جک پرس از لحاظ آستانه وارد ساختن فشار از ده تا سی تن در بازار موجود می باشد. دقت بالا و  تمرکز زیاد در حفظ و نگهداری جک پرس باغث شده تا دوام وپایداری آن را حفظ شود. خصوصیت اصلی جک هیدرولیک پرس چیست؟

این ابزار برای هدف یک نیروی بالای پایدار طراحی شده اند. آن ها قادر هستند که به میزان مورد نیاز ما فشار وارد کنند و این فشار را بسته به حد تنظیمات کنترل نمایند. تحمل بار و وارد ساختن انرژی و نیرو برای جک پرس نا محدود تعریف می گردد. بیشترین استفاده ای که در صنعت از آن می شود مبدل ساختن حجم زیادی از فلزات به شکل برگ نازک است! استفاده آن خیلی بیشتر از این حرف ها است و مصرف زیادی دارد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4181″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1602438291324{padding-top: 10px !important;background-color: #aaaaaa !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”2/3″][vc_column_text text_larger=”no”]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text text_larger=”no”]در ویدیو مقابل طرز کار جک پرس هیدرولیک را مشاهده می کنید .

شما می توانید روابط بین فشار و نیروهای موجود را به وسیله انیمیشن به وضوح ببینید. این وسیله همانند سایر ابزار سیستم هیدرولیک بر اساس قانون پاسکال کار میکند و اجزای اصلی آن متشکل از سیلندر ،لوله مخصوص ، پیستون و …  است.

جک پرس دارای دو سیلندر است. یک نمونه اصلی است و دیگری که کوچیکتر است وظیفه ی تغزیه سیستم را بر عهده دارد و به آن سیلندر اسلیو می گوییم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

جک کمپرسی

یکی از انواع جک های پرکاربرد جک کمپرسی است. این جک های هیدرولیکی طبق محاسبات مهندسی شده مخصوص بر اساس بار مجاز انتخاب می شوند. بار بیش از حد توان جک کمپرسی بار مخرب نامیده می شود. حمل بار غیر مجازی که وزن آن بیش از آستانه تحمل جک کمپرسی باشد، باعث تخریب و هزینه های تعمیر برای جک کمپرسی می شود.

قبل از آنکه از جک کمپرسی استفاده شود لازم است که روغن هیدرولیک آن برسی شود. این روغن در جک کمپرسی بسیار موثر بوده و نه تنها نیروکی هیرولیک را به مکانیکی تبدیل می کند بلکه باعث روغنکاری قطعات نیز می شود. بنابراین لازم است سطح روغن جک کمپرسی اندازه گیری شود.  و توصیه ای که برای جک کمپرسور صورت گرفته چنین است که سیال آن  (روغن ) هر سال یک بار تعویض شود.

نحوه بارگزاری نیز بر جک کمپرسی تاثیر دارد. بارگزاری باید به گونه ای باشد که وزن کل بار تقسیم و ایجاد تعادل نماید. قیمت جک کمپرسی بنا بر وزن قابل تحمل این قطعه و همچنین برند های مختلف موجود در بازار برسی می شود. قیمت جک کمپرسی با برند های خارجی معتبر به خاطر نوسانات بازار متغیر است شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از قیمت جک کمپرسی با شماره های درج شده پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3131″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4220″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text text_larger=”no”]

چالش های جک کمپرسی

شما در حین استفاده از این ادوات در صورت به وجود آمدن تغییرات در آن ممکن است باچالش هایی مواجه شوید. این تغییرات گاها آهسته اتفاق می افتد اما گاهی هم بر اثر جا به جایی و ایراداتی دیگر ناگهانی رخ می دهد. به طور کلی جکها ابزارهایی حساس و مهم هستند که ایمنی در آن بسیار مهم تلقی می شود. در خرید سیلندر هیدرولیک و انواع آن باید دقت بالایی به خرج دهیه و محصول با کیفیت را تهیه نمایید تا خیالتان از هر بابت راحت باشد. در این جا به برسی چالش هایی که جک کمپرسی با آن مواجه است می پردازیم:

بسته شدن ناگهانی جک حین انجام کار. ممکن است در زمانی که باری بر آن وارد شده رخ بدهد. توصیه شده حتما هر چند مدت به صحت عملکرد قطعات اطمینان حاصل نمایید. برای درست کردن و یافتن ایراد هایی که ممکن است برای این وسیله درست شود، بهتر است از یک متخصص کمک  گیرید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4174″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4314″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text text_larger=”no”]

جهت خرید سیلندر هیدرولیک به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  1. بیشینه حداکثری فشار در حین کارکرد دستگاه را اندازه بگیرید .
  2. اندازه و سایز پیستون برای وسیله اهمیت زیادی دارد .
  3. قوه و نیروی سیلندری که مختص جک هیدرولیک است .
  4. روشی که نصاب برای آماده سازی پی می گیرد .
  5.  جنس بدنه نسبت به تحمل وزن بار متناسب باشد و نوع مرغوب انتخاب شده باشد !
  6. ظراحی شیک و حساب شده ! در هنگام خرید جک هیدرولیک دقت نمایید که اکثر مواقع ظاهر خوب گویای باطن خوب است .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1627989575784{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 30px !important;background-color: #efff8c !important;border-left-color: #efff8c !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #efff8c !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #efff8c !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #efff8c !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_single_image image=”4110″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

در محاسبه جک هیدرولیک انتخاب گزینه فشار و مساحت دارای اهمیت است. یکاهای این فرمول به ترتیب فشار برابر با بار و سطح مقطع برابر سانتی متر مربع می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

محاسبه جک هیدرولیک

برای این وسیله هیدرولیکی آستانه تحملی از بار در نظر گرفته شده است که لازم است حین استفاده از جک به آن توجه شود. در اینجا فرمول آستانه  فشار قابل تحمل را با هم برسی می کنیم. در این برسی سطح مقطع و نیرو دارای اهمیت است. فرمولی که برای محاسبه جک هیدرولیک در نظر گرفته شده به صورت اولیه چنین است:

فشار برابر است با تقسیم سطح مقطع و نیرو.  P= F /A  در این فرمول فشار برابر p و F برابر نیرو و A سطح مقطع ما می باشد.

حال که از سطح مقطع گفتیم لازم است که محدوده آن را برسی نماییم. سطح مقطع قابل برسی در جک هیدرولیک مساحت داخلی سیلندر یا قسمت پشت پیستون است. که معمولا این مورد برای جک های یک طرفه در نظر گرفته شده است.  برای جک یک طرفه مساحت دیگری در نظر گرفته می شود و معمولا مساحت شافت را در نظر میگیرند.

همچنین باید بدانید عصر دیجیتال و موبایل های هوشمند امکان برسی این محاسبات را به صورت ساده تری به شما توسط نرم افزار های موبایلی ارائه میکنند. که شما میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. در این نرم افزار ها ما با دادن مشخصات جک با یکا های مختلف به جواب برسیم. برنامه های مختلفی تجت عنوان محاسبات هیدرولیک و … در این زمینه  موجود هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4111″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text text_larger=”no”]

تفاوت جک هیدرولیک و جک نیوماتیک به چه بستگی دارد ؟

جک نیوماتیک که از سیستم دیگری به نام پنومانیک پیروی میکند جک پنوماتیک نیز خوانده می شود. تفاوت این دو جک در سیستم عملکرد آن ها است. جک هیدرولیک بر اساس سیستم هیدرولیک که در ابتدای مقاله توضیح داده شد پیروی می کند در حالی که جک نیوماتیک از سیستم پنوماتیک. سیستم پنوماتیک در واقع تفاوت اساسی که دارد در سیال مورد استفاده آن است. سیال به کار رفته در جک نیوماتیک گاز است این در حالی است که در سیستم هیدرولیک از روغن استفاده شده. جک های هیدرولیک قابلیت تنظیم سرعت و فشار را دارند اما سیستم جک نیوماتیک قابلیت کنترل سرعت را در فشار های پایین ندارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1615677951963{background-color: #707070 !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1615678017753{padding-top: 10px !important;}”]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

دلایل خرابی جک هیدرولیک

این سیستم با استفاده از روغن برای چربی کردن مکانیسم داخلی کار می کند. آن ها هر چند سال یکبار به شارژ روغن نیاز دارند. گفته میشود که تا 80٪ خرابی در سامانه های هیدرولیکی ناشی از آلودگی مایع آن است که بیشترین نسبت آلودگی از ذرات است. آلودگی یا استفاده طولانی مدت از آن ممکن است رخ دهد. این مایع از روغن معدنی یا مایعات مبتنی بر سیلیکون هستند، در حالی که بعضی دیگر در انتقال اتوماتیک، از روغن ساخته شده پایه مصنوعی استفاده می کنند.

اگر جک بار را بلند نمی کند یا پس از بلند شدن شروع به پایین آمدن می کند، سختی سوپاپ آزاد کننده را بررسی کنید. اگر تنگی دسته و شیر آزاد کننده صحیح باشد و سپس جک هیدرولیک برقی همچنان همان عملکرد را داشته باشد، سو عملکرد هیدرولیکی روی آن رخ داده است یا شما بیش از حد جک را بارگیری می کنید.

مواد بسته بندی شده به عنوان روغن جک ویسکوزیته کمی دارند. بسیاری از هیدرولیک های تراکتور و برخی از کارهای زمین سنگین تر از روغن هیدرولیک استفاده می کنند که اساساً همان گرانروی روغن موتور 10 وات است. روغن جک تقریباً به همین شکل به نظر می رسد. نکته اصلی این است که هرگز از روغن ترمز استفاده نکنید.

سیال این دستگاه درجه بندی دارد، درجه گرانروی SAE 10 وات است با امتیاز ISO 22-32 . دامنه کارکرد روغن هیدرولیک از -30 درجه سانتیگراد (-22 درجه فارنهایت) تا 140 درجه سانتیگراد (284 درجه فارنهایت) است. با افزودنی های فشار شدید فرموله میشود. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چه روغن برای جک هیدرولیک برقی بهترین است؟ روغن ماشین یا روغن موتور سبک وزن 10 / 20W می تواند جایگزین مایع هیدرولیک شود. مایع انتقال اتوماتیک می تواند به عنوان مایع هیدرولیک عمل کند. اگر گیر کرده اید و روغن توصیه شده توسط سازنده ندارید از آن استفاده کنید!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

قیمت جک هیدرولیک

هزینه مرتبط سیلندر هیدرولیک به عوامل مختلفی وابسطه است. از جمله اینکه برای چه کاربری به جک نیاز داریم و انتخاب برند آن و تحمل وزن های وارده، همچنین قطعات به کار رفته در آن. قیمت جک هیدرولیک متفاوت می باشد.این وسیله که برای کار سخت طراحی شده لازماست از مواد مرغوب خوبی ساخته شود تا توان تحمل وزن بار را داشته باشد.آن چه در هزینه تولید این قطعه صنعتی مهم است برند پکینگهای مورد استفاده در آن است.هزینه در خرید این جک از نوع برندی سرشناس از هزینه های اضافی تعمرات و نگهداری کاسته می کند . شما میتوانید برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید و از قیمت جک هیدرولیک و همچنین و موارد بیشتری راهنمایی بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1627989709778{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;background-color: #d1ebff !important;border-left-color: #d1ebff !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #d1ebff !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #d1ebff !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #d1ebff !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1627989631806{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 5px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 5px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #efff8c !important;border-left-color: #efff8c !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #efff8c !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #efff8c !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #efff8c !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}”]

اطلاعات تماس :

تهران لاله زار جنوبی پاساژ اتحادیه طبقه زیر همکف پلاک ۳

۰۲۱-۳۳۵۳۰۳۴۲ – ۰۲۱-۳۳۵۳۰۳۶۲
۰۲۱-۴۰۳۳۰۲۱۲ – ۰۲۱-۴۰۳۳۰۲۱۴

info@hydro-part.com

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

‫4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید